.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حضور استاندار و مدیران ارشد استان ؛
انتقاد مجدد امام جمعه از عدم توجه به شهر بابل
مگر مردم بابل مردم اين كشور و استان نيستند، بايد با چه زباني صحبت كنم تا مسئولان توجه ويژه‌اي نسبت به اين شهرستان داشته باشند.
انتقاد مجدد امام جمعه از عدم توجه به شهر بابل

امام جمعه بابل گفت: توسعه نيافتگي شهرستان بابل براي مردم اين شهرستان قابل قبول نيست.
به گزارش خبرنگارشمال نیوزازبابل: حجت الاسلام حسن روحاني در خطبه‌هاي نماز جمعه بابل: با اشاره به اينكه توسعه نيافتگي شهرستان بابل براي مردم اين شهرستان قابل قبول نيست، افزود: چرا سياست چاق و لاغر در استان حكفرما شده و راه‌هاي درون و برون شهري اين شهرستان قابل مقايسه با شهرهاي ديگر نيست و همچنان دچار محروميت مضاعف هستيم.
روحانی بیان داشت: با توجه به محروميت‌هاي زياد شهرستان بابل به ناچار به رياست جمهوري اعلام كردم چرا استاندار مازندران براي رفع محروميت اين شهرستان اقدامي انجام نداده است.
امام جمعه بابل تصریح کرد:عدم توسعه يافتگي بابل يكي از مشكلات اصلي اين شهرستان است كه در خور و شأن اين شهرستان توسعه نيافته است.
وي گفت: پروژه آب و فاضلاب بابل بيش از 15 سال كلنگ زني شده اما در حال حاضر راكد مانده و اقدامي براي افتتاح اين پروژه صورت نگرفته است و كندي اين پروژه با سرعت پروژه‌هاي ديگر شهرستان همخواني ندارد.
امام جمعه بابل بیان داشت: مشكل گاز يكي ديگر از مشكلات اساسي اين شهرستان است و با توجه به اينكه 30 سال از زمان پيروزي انقلاب مي‌گذرد اما مردم اين شهرستان همچنان در محروميت به سر مي‌برند.
روحاني تصريح كرد: چرا شهرستان بابل دچار فقر و محروميت ورزشي است، چرا پروژه‌هاي اين شهرستان بعد از كلنگ زني مشمول زمان شده و گاهي تا 17 سال به طول مي‌انجامد.
روحاني افزود: من جوابي براي مردم اين شهرستان ندارم، مگر مردم بابل مردم اين كشور و استان نيستند، بايد با چه زباني صحبت كنم تا مسئولان توجه ويژه‌اي نسبت به اين شهرستان داشته باشند.
امام جمعه بابل: از استاندار مازندران خواست به جد پيگير مشكلات مردم شهرستان بابل بوده تا مردم لذت خدمات دولت‌هاي نهم و دهم را در اين استان و شهرستان درك كنند.
به گزارش خبرنگارمادربابل: دهمين ملاقات مردمي استاندار مازندران با مردم شهرستان بابل براي بررسي و رفع مشكلات مردم اين شهرستان از صبح جمعه در مصلي جمعه بابل آغاز و تاعصرجمعه نیزادامه داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گیلانی 3 دي 1389
ترا بخدا قدر آقای طاهایی را بدانید ما هنوز در حسرت از دست دادنش هستیم در سه سال گذشته استاندار گیلان یک بار کاری که آقای طاهایی برای دیدار مردم انجام میدهد نداده کمکش کنید او که نباید جواب 17 سال پیش را بدهد
برسمنانی 3 دي 1389
حرف ما گله از 17 سال نیست از امروز هست به 17 سال قبل و 17 سال بعدو........
استاندار مازندران و مسولین ادارات کل استان و نمایندگان مجلس بابل و مسولین شهرستان بابل در ۸ محرم امسال به لاله آباد و شهر زرگر محله و روستای امین آباد و کروکلا آمده اند و مشکلات منطقه را گوش داده اند و خیلی چیزها هم گفته اند و قول ها داده اند و البته چند روز قبلش هم بعضی مسولان کل استان و مسولان شهرستان و نماینده نمایندگان مجلس در روستای تلی کران حاضر بودند و قول ها داده اند و.... به امید آن روز که ۵۰ در صد حرفها را جدی گوش داده باشند و ۲۵ در صد آنها قول جدی داده باشند و ۱۰ در صد را عملی بکنند البته هنوز منتظر عملشان و یا عکس العمشان هستیم ...اما خدا نکنه که .....نظر شمال نیوز چیست و نیوز های دیگر...
نا شناس 4 دي 1389
اين همه انتقاد و هميشه گله و عدم كار مسئولين در حوزه انتخابيه امام جمعه بابل شايد گره كار ايشان باشند .
شهروند بابلي 4 دي 1389
واقعا شهر بابل از روستاهاي قبل انقلاب هم عقب افتاده تر شده
نماينده هاي بابل براي اينكه راي بگيرند بيشتر در روستاها فعاليت مي كنند چون جمعيت روستاها بيشتر ه منظور اين حرفم اين نيست كه به روستاها نبايد برسند منظورم اينكه نمايندگان فكر راي جمع كردن هستند نه كار كردن
وقتي مسئولين حرف آقاي روحاني وگوش نمي دهند حرف مردم ديگه جاي خود داره
عبدالرضا 4 دي 1389
تحقیقا همینه ، بنده سالهای متمادی در شهرخودم بابل مسئولیت داشته ام .خدا بیامرزد مرحوم آیت ا... روحانی ، پدر فاضل ایشان را و به تعبیر مقام معظم رهبری مشعل فروزان خطه شمال کشور را با مرحوم روحانی هم کار کردیم وهم اینکه پدرمعنوی ما در همه صحنه ها بودند اما حاج حسن آقای روحانی اولا باید از حصار تعداد معدود افراد دوروبری بیرون بیاید وثانیا راه تعامل با مسئولین شهرستانی و استانی را تمرین نمایند و... درغیر اینصورت مقامات عالی باید فکری بحال بابل مظلوم بکنند
ف -ق 4 دي 1389
جناب اقای روحانی باید اصلاح را ازخود اغاز کنند یک نگاهی به مشاوران واطرافیان خود بنمایند جز تملق وچابلوسی هیچ هنری ندارند خود ایشان تحمل هیچگونه انتقادی را ندارند ولیدوست دارند درهمه کارها دخالت کنند
نا شناس 4 دي 1389
انصافا بابل از كدام شهر استان عقب تر است؟ اين همه زياده خواهي از يك امام جمعه بعيد است
نا شناس 4 دي 1389
دراصل گره کور عقب ماندگی بابل خود اقای روحانی وهمفکران اوهستند
نا شناس 4 دي 1389
جان برار شه اعصاب بیخودی خورد نکن. وه دیگران وسه شاخ کن کنه اونا هم شه دوننه ومول بهینه تا ونه شاخ قشنگ تج بهوه اونوقت..
عبدالرضا 5 دي 1389
البته بنده به شان وجایگاه و لباس حاج حسن آقا احترام میگذارم و در عالم نقادی بی ادبی نمی کنم اما اعتقاد دارم ایشان دلسوزند ، متقی و پرهیزگارند ولی روش شان روش مناسبی نیست میتوانند راه بهتری را انتخاب کنند ( صراط المستقیم که شبانه روز در نماز از خدا میخواهیم همین است یعنی مستقیم ترین راه ، بهترین راه ، از بین راهها و روشهای پیش رویمان) لذا ایشان میتوانند با سعه و شرح صدر (الم نشرح لک صدرک و....) افراد بیشتری را در دل خود جای دهند و از حصار افراد معدود دروبری بیرون آیند و دیگر اینکه نیازهای مردم شهرستان را بصورت تعاملی از مسئولان بخواهند نه بصورت تقابلی
a 5 دي 1389
اتفاقا خیلی خوب است که آقای نماینده بابل مسائل را از جمله نیمه کاره ماندن پروزه های ورزشی را با ریاست محترم جمهور در میان گذاشته اند.شاید ایم امر باعث تخصیص اعتبار جهت اتمام پروژه ها گردد.
همشهری 5 دي 1389
کامنت ما را بگذارید!!!!!!!!!
برسمنانی 5 دي 1389
انصاف چیزی خوبی است جز امام جمعه یکنفر دومی پیدا کنید که از روی عشق و علاقه به مردم و عدم دلبستگی به مقامهای بالاتر و عدم چسبیدن به همین مقامی که دارند تا ازشون نگیرند رو سر مسولین داد بکشند و مشکل مردم بابل را به گوش آنها رسانده باشند ، هر کسی مثلا به شرط حکومت ری و ... یا حرف نمی زند یا زیادی حرف می زند ، بخدا شاید روش امام جمعه سالمترین راه نباشد اما در این زمان که همه چشمشان را بسته اند و جیبهایی برای خود دوخته اند ...شاید بهترین راه باشد ...میگی تحقیق کن
محمد 6 دي 1389
خدا پدرشان را قرین رحمت کند ولی در بابل با اینکه قدرت و نفوذشان زیادتر از فرزندشان بود کار آنچنانی انجام نداد امیدوارم فرزندشان با نیت خیر (همانند پدرش )
بتواند کاری انجام دهد .
محمد 7 دي 1389
البته محرومیت زیبنده هیچ نقطه از ایران اسلامی نیست، اما این همه بر محرومیت بابل تاکید می شود در حالی که بالاترین میزان بیکاری در استان مازندران را ابتدا گلوگاه دارد و سپس بهشهر، به عبارتی شرق استان.
علی 7 دي 1389
از زحمات امام جمعه محترم بابل قدردانی میشود
pldn 7 دي 1389
شما كه خيلي محتاط هستيد چرا اينقدر نظرات را فيلتر ميكنيد . يادتان باشد از بيت المال استفاده ميكنيد.
سیدعلی میری 11 دي 1389
باسلام
متاسفانه مسائل حاشیه ای دامنگیری این همه مشکلات درجامعه ماشده است دراین شهرستان افرادی به مسئولیت گمارده شده اند که حتی یک روز در آن سازمان تجربه کاری نداشته واین خلاف شان آن سازمان است یعنی آن سازمان هیچ ارزشی درنزد مدیران ارشد وتصمیم گیرندگان اصلی ندارد واین همان ظلمی است که باید فردای قیامت به کرده های خود پاسخگو باشیم وخداوند به همه عملکردهای ما ونیت ما آگاه است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.